Reklamné videá

Medzi dnešné nosné médá  bezpochyby patrí internet. Nemožno ho prehliadať, či ignorovať. Odohráva sa tam zábava, komunikácia i predaj. S predajom je úzko spätá reklama a marketing. Možnosť oslovenie zákazníka sa mení na priamu komunikáciu. Video ako jediný nástroj môže pracovať s textom, obrazom i zvukom zároveň. Prirodzene sa tak stáva najvyhľadávanejšou možnosťou prezentácie. Dlhé návody už dnes nikto nečíta, pokiaľ môže návod zhliadnuť na videu.

Prečo produkt zložito opisovať v manuáli, keď to možno povedať behom pár minút vo videu? Túto možnosť máte aj vy, stačí si len vybrať. 

REKLAMNÉ SPOTY

Profesionálne reklama použiteľná v televíznom vysielaní a internetových kampaniach. Ide o účinnú presne cielenú reklamu na značku, alebo produkt, ktorý túto značku reprezentuje. Dej videa väčšinou približuje pocit alebo myšlienku, ktoré najlepšie túto značku charakterizujú. Skĺbenie emocionálneho zážitku s logickým súhlasom je ideálny stav pre správnu funkciu tejto reklamy.

Produktové VIDEO

Ideálny spôsob ako v dnešnom uponáhľanom svete predstaviť produkt, či službu, širokej verejnosti. Video má hlavne podtrhnúť prednosti a jedinečnosť výrobku na trhu. Zoznámiť s kvalitou a výhodami produktu. Oboznámiť diváka prečo práve u Vás má tento produkt kúpiť. Dať mu možnosť pochopiť, že zrovna tento produkt je pre neho ten najvhodnejší. Okrem predstavenia produktu, sú dôležité aj pozitívne referencie alebo testy obsiahnuté v tomto videu, ktoré zdvihnú dopyt po tomto produkte. Potom už len stačí tieto videa umiestniť na e-shopy.

Videovizitka

Ucelené predstavenie Vašej spoločnosti v pár minútach. Ďalšia možnosť použitia je prozentace osobnosti, či už ste podnikateľ, politik, spotovec, lekár, vedec, či ktokoľvek iný s potrebou sa mediálne predstaviť. Dôraz je tu kladený na osobný charakter vyznenie videa. Pre spoločnosti sa jedná o možnosť rýchleho predstavenie firmy pre na úvod pred konferenciou, náborom zamestnancov, alebo verejnej prezentácie nových produktov.

Videomarketing

Video podobného strihu ako teleshoping. Predávajúci nadviaže na svoju osobu dôveru divákov, obsahom toho čo prezentuje vedie divákov k ďalšiemu šíreniu tohto videa. Jedná sa najmä o šírenie na sociálnych sieťach. Myšlienka, ktorú predávajúci vnáša do obsahu je dostatočne pútavá pre virálny šírenie tohto videa. Môže sa jednať o propagáciu produktu či služby.

FIREMNÁ REPORTÁŽ A PRODUKTOVÁ REPORTÁŽ

Video vo formáte televíznej reportáže pre priblíženie Vášho podnikania. Reportáž diváka zoznámi pútavou formou s Vami, firmou, produktom, alebo službou. Väčšinou produktová reportáž má osobnejší ráz. Divák sa lepšie zoznámia s Vami a máte možnosť tejto dôvery využiť na nevtieravé predstavenie Vašej ponuky. Hodnota týchto zdělení často prevyšuje samotnú komerčnosť zníkov tejto reportáže. Informácie z týchto reportáží sú väčšinou hlbšieho charakteru.

Dokumentárne video

Vyrobíme Vám dokumentárne video presne podľa vašich predstáv. Pri strihu sa držíme cieľa, ktorý má video prezentovať. Výsledkom tak je príjemné, „pozerateľné“ video vhodné pre dokumentáciu i propagáciu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.